Bumerang - Yazarkafe

BLOGGERE TEMA NASIL UYGULANIR-BLOGGER TEMALARI NASIL YUKLENIR DEGISTIR-BLOGGER SABLON DEGISTIRME

Bloğunuzun orjinal ve şık görünüme kavuşturmak için indirdiğiniz temaları bloğunuza nasıl uygulayacağınızı, resimli ve videolu olarak anlatacağım.
1.Yüklemek istediğimiz şablonu indiriyoruz.(Burdan İndirebilirsiniz)
İndirdiğimiz Zip dosyası içerisindeki xml uzantılı olanları çıkarıyoruz.Daha sonra
2.Bloğumuzun Tasarım bölümüne gidiyoruz(Kumanda Paneli-Tasarım-Html Düzenle)
3.Önceki şablonumuzu Tam Şablonu İndir Linkine tıklayıp yedekliyoruz.
4.Gözat butonuna basıp çıkardığımız xml uzantılı dosyanın yolunu seçiyoruz.Ardından yükle butonuna tıklıyoruz.
5.Aşşağıdaki uyarıyı görürseniz widgatlari tut butonuna basıyoruz.

6.Şablonu Kaydedip tadını çıkarıyoruz...

Blogger Tema Uygulama Adım Adım Videolu Anlatım
PAYLAŞ

BLOG OKULU

Merhabalar, 2012 yılından beri editörlüğünü yaptığım blogokulu.org sitesinde blogger kullanıcıları için gerekli olan bir çok bilgiyi bulabilrsiniz.Blogger temaları,blogger eklentileri ve blogger dersleri ile blog yazarlarına elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Disqus Yorumları
    Facebook Yorumları

38 yorum:

  1. süpersinde peqi asıl soru olan bu temayı nasıl düzenleyebiliriz,nasıl bilgi paylaşırız onuda video alırsan iyi olur

    YanıtlaSil
  2. tmm gerek kalmadı çözdüm :)

    YanıtlaSil
  3. @berkan: en kısa zamanda A dan Z ye tema düzenlemeyi anlatan bir yazımı yayınlıyacağım,şu anda hazırlık aşamısında,senin için buna video da eklerim..

    YanıtlaSil
  4. Kardeş çok yararlandım sayfandan hakkını helal et benim gibi acemiler için güzel bir blog oluşturmuşsun. 

    Fakat bir sorum olacak iyi güzel temayı ekledim tamam ama bir görüntü var beni illahlah ettirdi.

    http://bircokseyhakkinda.blogspot.com/ 

    Bloguma bakarsan her konunun yanında Undefined diye bir yazı var bunu nasıl kaldırabilirim ?

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle temanın bir yedeğini al.Kumanda paneli tasarım htmlyi düzenle yolunu izleyip kodlar içerisinde  verdiğim adresini bul ve sil.http://1.bp.blogspot.com/_hcF8ssiWKd4/SfqByCvgimI/AAAAAAAAAjc/tMis7Uit3SI/s1600/date-bg.jpg

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim fakat sayfa kayboldu ama üstündeki undefied yazısı kaldı.

    YanıtlaSil
  7. Biraz mantık yürütürseniz bu işi halledebilirsiniz.benim verdiğim adreste resim yer alıyordu şimdi resim gitti,yazı kaldı o zaman kodlar içerisinde undefined diye aratın >undefined< işaretleri arasında bulduğunuz undefined yazısını silin.

    YanıtlaSil
  8. kodlardan pek anlamam ama linki arattığım zaman fark ettim ve yazıyı da arattım fakat undefined olarak herhangi bir kelime bulamadı. Neyse sizi de uğraştırdım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Ben bir türlü yükleyemedim ya deliolacam ya

    YanıtlaSil
  10. sorunu söyleyin, çözüm üretelim.Takıldığınız nokta neresi?

    YanıtlaSil
  11. bana yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  12. habercininbiri3 Nisan 2012 05:24

     mühim olan da bu zaten, güzel olmasına bakılacaksa bir sürü template sitesi var, ama kullanılşlı bir tema seçmek önemli olan ve türkçeye çevirebilmek ki bu da malesef kod bilgisi gerektiriyor :(

    YanıtlaSil
  13. kuzey rüzgarı4 Nisan 2012 20:25

    Bir siteden şablon indirdim ve sizin talimatlarınızı uygulayarak yükledim fakat herşey karıştı bunları nasıl düzeltebiliriz acaba ?Eskisine geri döndüm ama yine değiştirmek istiyorum. sizde değişik tema varmı acaba

    YanıtlaSil
  14. HOCAM BU TEMAYI İNDİRDİM SÖYLEDİĞİNİZ GİBİ KURDUM YANLIZ ŞU SLAYT KISMINI DÜZENLEYEMEDİM YARDIMCI OLURMUSUNUZ?

    YanıtlaSil
  15. SLAYT kısmını kodlar içerisinde slider diye aratırsan bulursun.

    YanıtlaSil
  16. Sayın blogokulu..Güzel bir tema paylaşmışsınız fakat yetrli aydınlatma yok konu ile ilgili..Ben temayı indirip yükledim fakat klasörde iki tane xml dosyası var,neden iki tane?Ve slayt kısmını düzenleyemedik..Aşağıda bir yorumda slider diye aratırsanız bulursunuz demişsiniz fakat kod bilgisi olmayan biri için bu ifade işe yaramaz.Ayrıca slider olarak aratıp bulsam dahi düzenleyebileceğim resim adresi,boyutu...V.B göremedim Bu slayt işini biraz daha açıklarsanız seviniriz.

    YanıtlaSil
  17.  elediğimiz videonun 48.saniyesinde hangisinin slaytlı hangisnin slaytsız olduğunu belirttik.Ayrıca hangi temayı eklediyseniz iletişim kısmından bildirin,size gerekli yardımı elimizden geldiğince yapalım.

    YanıtlaSil
  18. Blogger de html dedikten sonra 
     Tam Şablonu İndir diye bir yazı cıkmıyor olan sey bu  yardım edermisin

    YanıtlaSil
  19.  bu benim yaptığım anlatım eski arayüsde olduğu için görememişsin.yeni arayüzde bahsettiğin kısım sağ üst tarafta yedekle/geriyükle diye bir yer.resimde de ek olarak gönderdim.

    YanıtlaSil
  20. kaydetmesıne kaydettım basardı m   lakın gadgetler sagda sola aktaramıyorum yada farklı bıryere sadece sablonu uyarladım degısıklık yapamadım daha nasıl nerden baslamalıyım nasıl bır yol ızleyecegım yardımcı olurmusunuz siteyi duzenleme konusunda

    YanıtlaSil
  21. Hocam ben dinamik şablonları kullanmak istiyorum fakat kullanamıyorum. Eklediğim gadgetler gözükmüyor vs. vs. bir tema yüklediğimde o temanın tasarımını yapamıyorum. yani türkçeleştirme işlemi. yüklediğim temadaki gadgetler vs. temanın üstteki slayt resimlerini değiştiremiyorum. demek istediğim kısaca bir tema yüklediğimde dinamik şablonları kullanmam gerektiği için o temayı düzenleyemiyorum. tamamen kişiselleştirme yapamıyorum. bu konuda yardımcı olabilir misiniz? teşekkürler...

    YanıtlaSil
  22. temayı ve ne yapmak istediğini gönder  iletişimden halledelim.

    YanıtlaSil
  23. sorduğu sorunun cevabını ben de merak ediyorum. kişiselleştirme nasıl yapılacak yeni temada ayarlar kısmı görülmüyor. açıklayabilir misiniz? teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. cevabı basit dinamik şablonda yüklenmesi gereken gadgetler zaten kırmızı ile karşılarında belirtilmiş.Dinamik şablonda iken ekliyeceğiniz gadgetleri  ekleyin,ardından yüklemek istediğiniz şablonu yükleyin

    YanıtlaSil
  25. merhaba, indirdiğim temada menü (sayfalar) bölümü temanın içinde olarak indi. onu düzeltmiştim, şimdi ise sayfalar olması gerektiği yerin aşağısında duruyor. yerleşimden düzeltince sola kayıyor, yerleşim kısmında düzeltme yapmayınca da alakasız bi yerde görünüyor. defalarca denememe rağmen hiçbir değişiklik olmuyor. yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  26. sitenizin adresini yazarsanız bahsettiğiniz duruma bir göz atalım, tam olarak ne demek istediğinizi anlayamadım,kusura bakmayın:(

    YanıtlaSil
  27. kusura bakmayın o zaman. 
    http://denizmasmavi.blogspot.com/   sayfa düzeni yeni bir yayın girdiğimde bozuluyor.

    YanıtlaSil
  28. LUTFEN BANA YARDIM EDIN   SUREKLI BOYLE HATA VERIYOR NE YAPMAM LAZIM  SITEMIN ADI HAYALIMDEKIYEMEKLER NE YAPMAM GEREKIYOR Şablonunuzu kaydedemedik.

    Şablonunuz doğru şekilde oluşturulmadığından ayrıştırılamadı. Lütfen tüm XML öğelerinin doğru şekilde kapatıldığından emin olun. XML hata iletisi:(SyntaxError) : Unexpected token < 

    YanıtlaSil
  29. winrar dosyasını indirdim evet yukledıklerımde dosya sag tıkladım ve dosyayı buraya cıkar bır klasore ekledım sonra blogere gırdım yukledım yıne aynı bu parolayı gırın dedınız ben parolayla karsılasmadım xml olarak winrar danayırıyorum lakın winrar da lutfen lisansını alın uyarısı cıkıyor acaba lısans olmadıgındanmı sıkıtı xml bozuk ama hocam tema sıtey entegre oluyor onuda anlamadım bu temaları yukledıgımde sıtemın tekıl hıtı 500 den sıfırlanıyor tum seo ayarlarınıda yapmama ragmen meta vs gunlerdır ugrasıyorum cozemedım

    Sabit sürücünüzdeki bir dosyadan şablon yükleyin.Yükle Şablonunuzu kaydedemedik.Şablonunuz doğru şekilde oluşturulmadığından ayrıştırılamadı. Lütfen tüm XML öğelerinin doğru şekilde kapatıldığından emin olun. XML hata iletisi:(SyntaxError) : Unexpected token <

    YanıtlaSil
  30. son zamanlarda sık sık tema değiştirdim. uygun temayı bulmak için. şimdi ise sayfamda çok fazla istemediğim widgetler var bunları silebiliyorum. ama her tema değiştirmemde yeniden geliyorlar. komple sayfamı silip yeniden açsam budefada izleyicilerim silinir. ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  31. Mehmetdemiralp7723 Eylül 2012 16:41

    merhaba acil yardım lütfen..sayfam bozuldu yaa

    YanıtlaSil
  32.  neden sürekli tema değiştiriyorsunuz ki, uygun bir tema bulun bulduğunuz temayı bir demo blog açarak demo blogunuza uygulayın eğer beğenmezseniz başka bir temayla istediğiniz kadar değiştirin,orjinal blogunuzla fazla oynamamış olursunuz hem.

    YanıtlaSil
  33. YAPTIK BİR HATA. ARTIK TEMAMLA FAZLA OYNAMAM

    YanıtlaSil
  34. bende şablonu yedekle diye birşey çıkmıyor. blogger.com adresinden kullanıyorum doğru yer mi acaba 

    YanıtlaSil
  35. benim sitem hakkında yorum istiyorum blog hocam 
    http://chatmoneywin.blogspot.com

    YanıtlaSil

Belirtmek istediğiniz farklı konular varsa Burdan Yazabilrisiniz...