Bumerang - Yazarkafe

Facebook Beğen Kutusu Ekle-Sağdan Açılan Pencere-2




Daha önce  bir başka facebook sağdan açılan pencere butonunu sayfanıza nasıl ekleyebileceğinizi anlatmıştık.Şimdi anlatacağımız ise aynı işlevi gören, fakat tasarım olarak farklı olan facebook begen kutusu sağdan açılan pencere-2 diye adlandırdığım eklenti.Eğer bir facebook  hayran syfanız yoksa burdan,facebook beğen kutunuz yoksa onu da burdan açabilirsiniz.eklenti hakkında kısaca bilgi veecek olursak;blogunuzda fazla yer kaplamayan, blogunuza tasarım açısından görsel güzellik kazandıran, blogunuza eklediğiniz facebook beğen kutusunu, örnek resimde de gördüğünüz gibi sağdan açılan pencere haline getiren blogunuzu farklılaştıracak güzel bir eklenti.
1.Adım:Bloggerde oturumunuzu açın.Kontrol Paneli>Tasarım>Htmlyi Düzenle yolunu izleyin.Kodlar içerisinde Ctrl+F yardımıyla aratıp </head> kodunu bulun.Aşşağıdaki kodu bulduğunuz </head> kodundan hemen önceki kısma yapıştırın.
<script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6.1/jquery.min.js' type='text/javascript'/>
2.Adım Widget Ekleme: Tasarım>Gadget Ekle>Html/Javascript yolunu izliyoruz.Html/Javascript gadgetinin içine aşşağıdaki kodu ekliyoruz.
<script type="text/javascript">
//<!--
$(document).ready(function() {$(".w2bslikebox").hover(function() {$(this).stop().animate({right: "0"}, "medium");}, function() {$(this).stop().animate({right: "-250"}, "medium");}, 500);});
//-->
</script>
<style type="text/css">
.w2bslikebox{background: url("http://3.bp.blogspot.com/-KdSAuv-K7HM/To_WXoWHzJI/AAAAAAAAGvg/5UvL10LUe_k/facebook.png") no-repeat scroll left center transparent !important;display: block;float: right;height: 270px;padding: 0 5px 0 46px;width: 245px;z-index: 99999;position:fixed;right:-250px;top:20%;}
.w2bslikebox div{border:none;position:relative;display:block;}
.w2bslikebox span{bottom: 12px;font: 8px "lucida grande",tahoma,verdana,arial,sans-serif;position: absolute;right: 6px;text-align: right;z-index: 99999;}
.w2bslikebox span a{color: #808080;text-decoration:none;}
.w2bslikebox span a:hover{text-decoration:underline;}
</style><div class="w2bslikebox" style=""><div>

<iframe src="http://www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=FACEBOOK SAYFANIZA AİT URL&amp;width=245&amp;colorscheme=light&amp;show_faces=true&amp;connections=9&amp;stream=false&amp;header=false&amp;height=330" scrolling="no" frameborder="0" style="border: medium none; overflow: hidden; height: 330px; width: 245px;background:#fff;"></iframe><span><a href="
http://blogokulu.blogspot.com/2012/03/facebook-begen-kutusu-ekle-sagdan.html
">++Sitene Ekle</a></span></div></div>
Kod içerisinde;FACEBOOK SAYFANIZA AİT URL diye kırmızı renkle belirttiğimiz yere kendi facebook URL adresinizi(Örnek:http://www.facebook.com/pages/Blog-Okulu/270630239670726) yazıyorsunuz ve kaydediyorsunuz.Eklentimiz kullanıma hazır.
Videolu Anlatım:
PAYLAŞ

BLOG OKULU

Merhabalar, 2012 yılından beri editörlüğünü yaptığım blogokulu.org sitesinde blogger kullanıcıları için gerekli olan bir çok bilgiyi bulabilrsiniz.Blogger temaları,blogger eklentileri ve blogger dersleri ile blog yazarlarına elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Disqus Yorumları
    Facebook Yorumları

40 yorum:

  1. slm, paylaşım için tşkler.. Ben buna benzer bir eklenti arıyorum.. Şöyleki; Facebook yazısı yerinde kenarda gözüken İletişim olacak ve pencere açıldığında bilgilendirme mesajı karşılayacak kullanıcıyı, aracılığyla blog içinde bir sayfaya yönlendirme linki bulunacak, bunu yapabilmem için ne gerekiyor ? 

    YanıtlaSil
  2. İlginiz ve düşünceniz için teşekkürler,sorunuzla ilgili size mail gönderdim.

    YanıtlaSil
  3. ya bakın derdimi anlatamıyorum galibaa..bir virüs gibi yapıştı siteme gitmiyor kurtulmak istiyorum siliyorum yineden gitmiyor eklentilerimi bozdu....cvp lütfen nasıl kurtulcam

    YanıtlaSil
  4.  paniklemeye gerek yok, eklentiyi nasıl kurduysanız izlediğiniz adımların tam tersini izleyerek bu eklentiyi blogunuzdan rahatlıkla kaldırabilirsiniz.HTML kodlarınız içerisinde 1.adımda eklediğiniz script kodu haricinde bir kod(en ufak bir nokta dahi) sildiyseniz blogunuzun çalışma düzeni bozulmuş olabilir.blog adresinizi verirseniz ve sorunu detaylı olarak iletişim kısmından anlatırsanız size yardımcı olabilirim.sizin sorununuz benim sorunum, oyüzden hiç panik yapmayın,halledeceğiz.

    YanıtlaSil
  5. sorununu çözmüş olmana sevindim hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  6.  bende birşey öğrenmek istiyorum.. bloğumdaki yazılarımı facebooktan beğenenlerin kim olduğuunu göremiyorum.. 30 kişi bunu beğendi. Arkadaşların arasında ilk beğenen sen ol. yazıyor ama ben o beğenenleri nasıl görücem

    YanıtlaSil
  7. facebook hesabınla facebook sayfana giriş yaptığın zaman.30 kişi bunu beğendi şeklinde bir link görürsün bu linke tıkladığında, liste olarak kimlerin beğendiğini görebilirsin.

    YanıtlaSil
  8. facebook hesabım açıkken bloğumuda açıyorum ama yinede beğenenleri göremiyorum. dediğiniizide yaptım ama sonuç aynı 

    YanıtlaSil
  9. Bu adresteki yazımın 2.Adımında oklarla gösterdiğim yere özellikle kırmızı renkli okun gösterdiği yere bir göz atmanı tavsiye ederim.Resimlerin görünmesi için işaretlemen gereken yer

    YanıtlaSil
  10. linkte bu çıktı---> Maalesef, aradığınız sayfa bu blogda yok.

    YanıtlaSil
  11.    FACEBOOK.COM/HEMEN BURAYA FACE PROFİL ADRESİMİ YAZDIM AMA BU KEZDE BLOGTA BEĞEN BUTONU KAYBOLDU!!!

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim.  Tamamen çalıştı. Sizlerin bu gönüllü rehberliği bizim gibi acemiler için çok faydalı bilgiler. Sağolun.

    YanıtlaSil
  13. Rica ederim,asıl ben sizlere teşekkür ederim beni yalnız bırakmayıp ilgi gösterdiğiniz için.

    YanıtlaSil
  14. Maalesef isteğinizi yerine getiremedik.

    Bu hatayı Blogger Destek veya Blogger Yardım Grubu'na bildirirken lütfen şunlara dikkat edin:
    Bu hatayı aldığınız sırada hangi işlemi yaptığınızı açıklayın. Aşağıdaki hata kodunun yanı sıra ek bilgi sağlayın.
    bX-k8uibq
    Ek bilgi
    blogID: 2740452226137516061host: www.blogger.comuri: /rearrange
    Bu bilgiler, karşılaştığınız sorunun nedenini bulup bu sorunu ortadan kaldırmamıza yardımcı olacak! Bu durum için özür dileriz.
    Yardımda ara
    Başka bir kişinin de aynı sorunu yaşayıp yaşamadığını kontrol edin: Blogger Yardım Grubu'nda şunu arayın: bX-k8uibqBu arama için herhangi bir sonuç almazsanız, yeni bir konu başlatabilirsiniz. Lütfen mesajınızda bX-k8uibq öğesini kullanmayı unutmayın.
    BÖYLE DİYOR:(

    YanıtlaSil
  15. ve facebook kutusuna tıkladığımda alttaki ileti çıkıyor Bu içerik çerçevede görüntülenemiyorBu web sitesine girdiğiniz bilgilerin güvenliğini korumaya yardımcı olmak için, bu içeriğin yayımcısı çerçeve içinde görüntülenmesine izin vermiyor.Deneyebilecekleriniz:

    YanıtlaSil
  16. şablonunuzun yedeği var ise onu yükleyin yoksa şablon değiştirmeyi deneyin.

    YanıtlaSil
  17. yeşim hanım size konuyla ilgili bir mail gönderdim.Okursanız probleminiz hallolacak

    YanıtlaSil
  18. kuzey rüzgarı1 Nisan 2012 22:54

    facebook beğen butonunu ekledim fakat üzerinde şu  yazı çıkıyor "Could not retrieve id for the specified page. Please verify correct href was passed in."ne yamam gerekiyor

    YanıtlaSil
  19.  facebook sayfanıza ait URL adresinizi tam olarak doğru yazmadığınız zaman bu hatayı verir.facebook sayfanıza aitURL adresinizi gözden geçirmenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  20. kuzey rüzgarı2 Nisan 2012 14:01

    Gösterildiği gibi yaptım ama olmadı tekrar denedim sanırım ben başaramadım bunu. Bilmediğim için soruyorum url adresini nasıl gözden geçirmeliyim ?

    YanıtlaSil
  21. vallah ben bu işlerden hiç anlamam,ama videolu anlatımınız sayesinde başardım,çok uğraştım,hata verdi,yandan açılıyor ama içi boş,uğraş babam uğraş,sonunda tavsiyelerinizi harfiyen uygulamasını yerine getirince,çok şükür oldu,ellerinize sağlık,10 numara paylaşım yapıyorsunuz,kolay gelsin

    YanıtlaSil
  22. Selam kardeş.. Öncelikle bu güzel paylaşım için teşekkürler ben şunu soracaktım kullandığın video çekme programının ismini rica etsem verebilirmisin :)

    YanıtlaSil
  23.  teşekkür ederim,programın adı camtasia studio 07

    YanıtlaSil
  24. Merhaba...
    Eklentiyi kullanmak için önce profil sayfasındaki numaraları yaptım.Ama bir türlü olmadı.Sonra hayran sayfası oluşturarak,
    http://www.facebook.com/browse/page_fans/?page_id=431544640193731&notif_t=page_new_likes 

    sayfa linkini ekledim.Yine olmadı.Videonuzu da izledim ve uyguladım.Yine değişmedi.Bir şey eksik ama?
    Size göre,hata ne olabilir?
    Paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
  25. tram olarak takıldığını yeri anlıyamadım.Eklentiyi kurdun açılmıyor mu?Yada açılıyor da içinde bir şey mi çıkmıyor?

    YanıtlaSil
  26. ya ben kaçıncıya yardım istiyorum ama ya ben maalesef yapamadım bana navbar 1.kimliği benzersiz olmalı diyor ve şablonunuzu kaydedemedik diyor yardım lütfen

    YanıtlaSil
  27. daha önceden eklediğiniz bir gadget ile bunun ki çakışıyor.3.adımda widget eklerken eklediğiniz widgete başlık yazıp(facebook eklentisi gibi) öyle kaydedin.Daha sonra başlığı silebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  28. merhaba.öncelikle emeğinize sağlık.
    ben bu gadgeti ekledim ancak değiştirmek istiyorum nasıl silebilirim?

    YanıtlaSil
  29. öncelikle emeğinize sağlık teşekkür ederim. ben sayfamda uyguladım çalışıyor ancak sagdaki diyer eklentilerimin altına doğru açılıyor bunu nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  30. daha once kelemıstım vazgecmıstım zorlanmıstım sımdı ekledım begendım emegıne saglık kardesım


    http://menzilduragi.blogspot.com/ 

    YanıtlaSil
  31. Hocam selam eklenti eklendi çalışıyor fakat sorun şu .. Facebook sayfası için "beğen" tıkladıktan sonra birde onay istiyor.. Bunun nedeni nedir acaba.. Yani insanlar beğendiklerini sanıyor fakat birde onay vermeleri gerekiyor malesef :s yardımcı olursan sevinirim. Teşekkürler şimdiden çok sağolun.

    YanıtlaSil
  32. bir kişinin facebook sayfanızı beğenebilmesi için facebook hesabıyla giriş yapması gekiyor,bahsettiğiniz mevzu bu sanırsamm?bu giriş işlemini yapması gerekiyor yoksa beğenenin kim olduğu nerden bilinecek?

    YanıtlaSil
  33. İyi günler ben tumblr için soruyorum aynı eklentiyi tumblr soru sorma şekline çevirmek istiyorum facebook yarine soru sor veya buradan gel şeklinde resmşnş nasıl çevire bilirim lütfen cevabıınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  34.  tumblr içinde elimde olan eklenti şu an için yok :) ilerde olursa yayınlarım.

    YanıtlaSil
  35. https://www.facebook.com/MENZILDURAGI
    SAYFA URL BU SEKILDE GIRDIM LAKIN CALISMADI BEKLEMEKMI GEREK 

    YanıtlaSil
  36. 2 TANE HEAD VARDI USTEKINE EKLEDIM OLMADI ASAGIDAKINE EKLEDIM OLDU NE YORUCU İŞ BUNLAR ))

    YanıtlaSil
  37. sitenizi ziyaret ettim 
    hocam eklenti çalışıyor kurmuşsunuz.Sorun yok heralde

    YanıtlaSil
  38. hocam süper oldu valla! çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  39. Karbeyaz_sivas29 Ekim 2012 20:26

    hocam siz bu yorumu nasıl yaptınız onuda paylaşırmısınız? çok güzel olmuş sizde blogger dan .coma geçmissiniz

    YanıtlaSil

Belirtmek istediğiniz farklı konular varsa Burdan Yazabilrisiniz...