Bumerang - Yazarkafe

Google Dokumanlar ile iletisim Formu Olusturma-Videolu ve Sesli Anlatım-Sitene Ucretsiz iletisim Formu Ekle

Google Dökümanlar ile hazırladığımız tamamen ücretsiz olan iletişim formunu nasıl düzenleyeceğinizi ve sitenize nasıl ekleyebileceğinizi videolu ve sesli olarak aşşağıda anlattık...

PAYLAŞ

BLOG OKULU

Merhabalar, 2012 yılından beri editörlüğünü yaptığım blogokulu.org sitesinde blogger kullanıcıları için gerekli olan bir çok bilgiyi bulabilrsiniz.Blogger temaları,blogger eklentileri ve blogger dersleri ile blog yazarlarına elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Disqus Yorumları
    Facebook Yorumları

12 yorum:

  1. bu video cok işime yaradı teşekkürler. bundan sonra bu bloğun takipcisi olacam.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim, faydası olduysa ne mutlu.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Sayenizde blogum çok güzel oldu...:)

    YanıtlaSil
  4. yazacak yer arıyorum23 Mart 2012 17:28

    Blog geliştirmek için güzel yöntemler var teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. 10 numara adamsın vallah :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Melis_keskin9614 Nisan 2012 18:11

    Bloggera giremedim yardım edin.

    YanıtlaSil
  7. Hocam çok teşekkürler çok güzel anlatım.. sizin sayenizde bloglarımız şekilleniyor ;)

    YanıtlaSil
  8.  faydamız olduysa ne mutlu bize:)

    YanıtlaSil
  9. Timuçin Mete Çetintaş4 Ağustos 2012 09:23

    Ya ben formu oluşturdum teşekkürler çok işime yaradı ama gelen iletişim formlarına nasıl cevap yazacağım

    YanıtlaSil
  10. Süper oldu hocam!.. Adamın dibisin valla! :D

    YanıtlaSil
  11. blogspotta bu iletişim formunu sayfa olarak nasıl eklicez peki? blogspotta sayfa ekleyi bulamıyorum..

    YanıtlaSil

Belirtmek istediğiniz farklı konular varsa Burdan Yazabilrisiniz...