Bumerang - Yazarkafe

Facebook Begen Kutusu Ekle -Sagdan Acilan Pencere Seklinde

Daha önce blogğunuza facebook beğen kutusunu nasıl ekleyebileceğinizi anlatmıştık.Şimdi ise blogunuzda hem fazla yer kaplamaması için hemde tasarım açısından görsel güzellik kazandırması açısından, blogunuza eklediğiniz facebook beğen kutusunu, sağdan açılan pencere şeklinde, blogunuza nasıl ekleyebileceğinizi anlatacağız.İsterseniz açılır pencere şeklinde yerleştirdiğimiz facebook beğen kutusunun, nasıl göründüğünü görmek için tıklayınız.
1.Adım:Bloggerde oturumunuzu açın.Kontrol Paneli>Tasarım>Htmlyi Düzenle yolunu izleyin.Kodlar içerisinde  Ctrl+F yardımıyla aratıp </head> kodunu bulun.Aşşağıdaki kodu bulduğunuz </head> kodundan hemen önceki kısma yapıştırın.
<script src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6.1/jquery.min.js" type="text/javascript">
</script>
2.Adım Widget Ekleme: Tasarım>Gadget Ekle>Html/Javascript yolunu izliyoruz.Html/Javascript gadgetinin içine aşşağıdaki kodu ekliyoruz.
<script type="text/javascript">
//<!--
$(document).ready(function() {$(".floatinglikebox").hover(function() {$(this).stop().animate({right: "0"}, "medium");}, function() {$(this).stop().animate({right: "-250"}, "medium");}, 500);});
//-->
</script>
<style type="text/css">
.floatinglikebox{background: url("http://3.bp.blogspot.com/-VXmAJdQRHJ8/Tra8E16fZGI/AAAAAAAAClg/o5M632x9qX8/s1600/floatingfb.png") no-repeat scroll left center transparent !important;display: block;float: right;height: 270px;padding: 0 5px 0 40px;width: 245px;z-index: 99999;position:fixed;right:-250px;top:20%;}
.floatinglikebox div{border:none;position:relative;display:block;}
.floatinglikebox span{bottom: 10px;font: 10px tahoma,verdana,arial,sans-serif;position: absolute;right: 6px;text-align: right;z-index: 99999;}
.floatinglikebox span a{color: #808080;text-decoration:none;}
.floatinglikebox span a:hover{text-decoration:underline;}
</style><div class="floatinglikebox" style=""><div><iframe src="//www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=http://www.facebook.com/pages/Blog-Okulu/270630239670726&amp;width=251&amp;height=270&amp;colorscheme=light&amp;show_faces=true&amp;border_color=%23cccccc&amp;stream=false&amp;header=false&amp;appId=159468740772399" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:251px; height:270px; background:#fff;" allowtransparency="true"></iframe><span><a href="http://blogokulu.blogspot.com/2012/02/facebook-begen-kutusu-ekle-sagdan.html" target="_blank"><b>++Sitene Ekle</b></a></span></div></div>
Kod içerisinde;

http://www.facebook.com/pages/Blog-Okulu/270630239670726
yeri kendi Facebook URL adresiniz ile değiştirin ve kaydedin.
ÖNEMLİ NOT:Bazı bloglarda temalardan kaynaklanan sebeplerden dolayı eklentinin göründüğü fakat açılmadığı tespit edilmiştir.Eğer sizde böyle bir sorunla karşılaşırsanız.
Buna çözüm olarak;1.Adımda yazdığımız script kodunun şablon içerisindeki yerini değiştiriniz.
kodlar içerisinde ></b:skin> kodunu bulun ve 1.adımda verdiğimiz aşşağıdaki kodu
<script src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6.1/jquery.min.js" type="text/javascript">
</script>
bulduğumuz ></b:skin> kodunun hemen altına yapıştırıp
PAYLAŞ

BLOG OKULU

Merhabalar, 2012 yılından beri editörlüğünü yaptığım blogokulu.org sitesinde blogger kullanıcıları için gerekli olan bir çok bilgiyi bulabilrsiniz.Blogger temaları,blogger eklentileri ve blogger dersleri ile blog yazarlarına elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Disqus Yorumları
    Facebook Yorumları

54 yorum:

  1. EMEKLİYİM COM29 Şubat 2012 13:35

    Merhaba,
    öncelikle tesekkürler
    gercekten yardımlarınız cok güzel sagdan acılır facebook sayfasını cok begendim cokda ayrıntılı anlatmıssınız birebir widget ekleyerek uyguladım siteme ama olmadı bana yardımınız gerekiyor lütfenn:))

    YanıtlaSil
  2. facebook sayfanızın URL adresindeki değişikliği yaptınız mı?Bu kısım önemli.

    YanıtlaSil
  3. EMEKLİYİM COM29 Şubat 2012 16:05

    evet cok güzel acıklamıssınız zaten birebir uyguladım sagda buton şu anda blogumda mevcut ama acılmıyor:)

    YanıtlaSil
  4. EMEKLİYİM COM29 Şubat 2012 17:28

    Annem yaptı düzeltti cok tesekkürlerr:))

    YanıtlaSil
  5.  Buton varda açılmıyorsa 1.Adımda anlattığım script kodunu doğru yere yapıştırdığınızdan emin olmalısınız.

    YanıtlaSil
  6.  Hayırlı Olsun.Gülegüle kullanın

    YanıtlaSil
  7. Bnede bloğuma ekledim sağ tarafta görünüyor ama açılmıyor ilk script te doğru yerde :(

    YanıtlaSil
  8. bloğumun  linki : http://hediyedelisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9.  nasıl düzelttiniz acaba? aynı sorun benim blogta da var :(

    YanıtlaSil
  10. eğer script kodunu </head> kodunun altına yazdıysanız ordan silin ardından, script kodunu ]]></b:skin> kodunun hemen altına yapıştırın sorun çözülecektir.

    YanıtlaSil
  11. Could not retrieve id for the specified page. Please verify correct href was passed in. böyle bir hata veriyor faceook yazan yerin üstüne gelince ??

    YanıtlaSil
  12. tamam sorunu hallettim emeğnize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Melody Desire13 Mart 2012 23:29

    kendi linkini yukarıdaki html ye doğru yapıştırmadığımda bu hatayı verdi onu kontrol et istersen.

    YanıtlaSil
  14. Yukarıdaki adımları doğru ve eksiksiz olarak uygularsanız,hata vermiyor.Uzun zamandır bu eklentiyi kullanıyorum,herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmadım.Bloga ayrı bir hava katıyor.

    YanıtlaSil
  15. iyi geceler ben bu sağdan açılan pencere olayını facebook için değil örneğin izleyiciler , arşiv listesi gibi temel blogger widgetları için uygulamak istiyorum. yani aynı facebook simgesi gibi bir simge oluşturup -atıyorum arşiv listesi- bunu sağdan açılır bir pencere şeklinde yapmam mümkün müdür ?

    YanıtlaSil
  16.  merhaba ben dediğiniz gibi yaptım fakat blog okulunun facebook sayfası çıkıyor

    YanıtlaSil
  17. Öncelikle 
    http://www.facebook.com/username/  adrese gidip facebook.com/sayfaismi şeklinde bir isim alın.Daha sonra kod içerisindeki kırmızı alanla değişin.

    YanıtlaSil
  18. şu anda kod içerisinde Blog Okulunun facebook adresi yazıyor,değişiklik yapacağınız yeri kod içerisinde kırmızı renkle belirttim,oraya kendi facebook adresinizi yazmanız gerekiyor. 

    YanıtlaSil
  19. yapamıyoruuuum:(

    YanıtlaSil
  20. Yorumunuzu buraya yazın. Could not retrieve id for the specified page. Please verify correct href was passed in. ben ekliyorum yanda facebook eklentisi çıkıyor ama içeriğinde bu yazı var

    YanıtlaSil
  21. facebook sayfanıza ait adresi doğru yazmadığınız zaman böyle bir hata verir.

    YanıtlaSil
  22. In trust we eat28 Mart 2012 12:17

    Siteme koydum ancak like page açılınca diğer sitedeki yazıların altında kalıyor onu nasıl gidericem? www.intrustweeat.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. Blogunuzu ziyaret ettim,eklenti sorunsuz çalışıyor blogunuzda.Hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz.İnternet explorer,mozilla,chrome?
    bu üçünde denedim çalışıyor,eğer explorer eski sürüm kullanıyorsanız o sorun çıkartabilir,güncellemenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  24. çağla beycan28 Mart 2012 16:05

     çok teşekkürler halloldu :)

    YanıtlaSil
  25. Hocam ben HTML kodlarına verdiğiniz scripti eklediğimde sayfanın üst tarafında bir slide şeklinde haberler geçiyor o silayd çalışmaz oluyor bi el atsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  26.  Bu arada sitenin ismi

    http://teknolojiport.blogspot.com/    

    YanıtlaSil
  27. böyle değil yanda çıkmayacak sadece beğen yazacak?

    YanıtlaSil
  28. Olmuyor Facebook Yazısı Yanda Çıkıyor Ama Oku Getirince Açılmıyor ></bskin yazan yer nerde bulmadım yardım ltf

    YanıtlaSil
  29.  1.Adımda verdiğimiz script kodunu tam ve doğru olarak eklemelisiniz.

    YanıtlaSil
  30.  ya 2. adımı yaptımda 1.adımı yapamıyorum admin bi yardımcı ol be

    YanıtlaSil
  31. YA BU BLOG A EKLİYO SİTEYE EKLEMENİN YÖNTEMİNİ GÖSTERİRMİSİN ADMİN ? ?

    YanıtlaSil
  32. Sorunuzla ilgili size bir mail gönderilmiştir.

    YanıtlaSil
  33. hocam bunu tam tersi tarafta yani sol taraftan açılır bişimde sola koymak için ne yapmamız gerekiyor ?

    YanıtlaSil
  34. hocam çok teşekkürler.. her blogda olması gereken bir eklenti ve özellikle sade anlatımınız ile çok rahat bir şekilde birçok eklenti ekledim bu blogdan.. bir kez daha teşekkür ediyorum sizlere.. blogumda görünen tüm eklentileri neredeyse burdan öğrenerek ekledim.. 


    <a href=" http://ilk45dakika.blogspot.com
    </a>

    YanıtlaSil
  35. faydamız olduysa ne mutlu bize:)

    YanıtlaSil
  36. vbulletin için olanı yokmu

    YanıtlaSil
  37.  Acaba onayı nasıl kadırabiliriz yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  38. Benim Dünyam.Com9 Mayıs 2012 16:02

    hocam ben adımların hepsini yaptım sağtaraftan facebook ptonu açılıyor ama şimdide sitemdeki slayt açılmıyo   ....

     Bu kod sitemdeki slaytı engelliyo bu sorunu nasıl düzelte bilirim lütfen yardım edermisiniz.....

    YanıtlaSil
  39. 1.Adımda verdiğimiz script kodunu 
    ]]> kodunun hemen altına koymayı deneyin.

    YanıtlaSil
  40. Mr Danqerous9913 Mayıs 2012 20:26

    Kardeş 1 şey sorcam ben sayfaya ekledim güzel çalışıyor ama ben bunu ekledim yanda sekmelerde gözülüyo nasıl saklarım blog temam Awesome Inc.

    YanıtlaSil
  41.  sekmelederden kastınız neresi tam olarak anlıyamadım?

    YanıtlaSil
  42. Mr Danqerous9916 Mayıs 2012 14:03

    http://trollonline.blogspot.com/ Bu benim sitem başlığına facebook yazdım ama onu kaldırma şansımız varmı ?

    YanıtlaSil
  43.  başlıktaki facebook sayfamızı beğen diyor onu mu kastediyorsun?

    YanıtlaSil
  44. kontrol paneli nerede

    YanıtlaSil
  45.  kumanda paneli diyeceğime kontrol paneli demişim kusura bakma.Blogger hesabınla giriş yaptığında açılan pencere görünümü kumanda paneli,bilmem anlatabildimmi?

    YanıtlaSil
  46. ya kodu nasıl buluyoruz ?

    YanıtlaSil
  47. Timuçin Mete Çetintaş3 Ağustos 2012 22:09

    Bende Html ile kod yazacağım yeri bulamıyorum gadget lerde arıyorum fakat bulamıyorum yardım ....

    YanıtlaSil
  48.  yerleşim>gadget ekle>Html/Javascript yolunu takip ederseniz bulursunuz.ekte resim olarak da gönderdim.

    YanıtlaSil
  49. Ben bu 2. kodu widget olarak değilde direk site kodlarının içine koymak istiyorum. Tam olarak nereye koymam gerek acaba? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  50. Yukarıda yazdığınız gibi görüntü var.Ama açılmıyor. 
     >  site içerisinde böyle bir kodda bulamadım ne yapmalıyım acaba. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  51. Abi .comlu siteye yapmaya çalışıyorum yapamadım nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  52. merhabalar.
    bloğunuzda ki,sağdan açılan face beğen butonunu ayarlamaya çalıştım.
    ama başarılı olamadım.
    acaba nerede hata yaptım.
    facebook görüntüsü geldi ama,aktif değil.:(
    bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
    saygılarımla..

    YanıtlaSil
  53. evet Başarılı oldum ve işe Yaradı Arkadaslar Bazen Geçiş yap felan yazıo o zamn olmustur facenizden çıkın sayfanızı yenileyin Tmmdır bakın görün ! 

    YanıtlaSil
  54. http://buyfixedmatches.blogspot.com/

    sorun ne burda hocam ,?

    YanıtlaSil

Belirtmek istediğiniz farklı konular varsa Burdan Yazabilrisiniz...