Bumerang - Yazarkafe

Blogger "Son Yazilar Eklentisi" Animasyonlu Resimli-Videolu Anlatım

Blogunuza ekleyebileceğiniz animasyonlu, kayarak aşşağı doğru akan,blogunuzu farklılaştıracak Son Yazılar Eklentisi ni sizlerin kullanımına sunuyoruz.Herzamanki gibi blogger animasyonlu son yazılar eklentisini de isteyen herkes bloguna rahatlıkla uygulayabilsin diye en kolay ve en basit yöntem olan gadget ekleme yöntemi ile anlatacağız.
Kumanda Paneli>Tasarım>GAdget Ekle>Html/Javascript yolunu izleyip aşşağıdaki kodu kopyalayıp kod içerisinde herhangi bir değişiklik yapmadan açılan gadgetimizin içine yapıştırıp kaydediyoruz.Ardından görünmesini istediğimiz yere sürükleyip bırakıyoruz.
Blogger Animasyonlu Son Yazılar Eklentisi Görünümü:
<head><!--http://www.blogokulu.blogspot.com/ -->
<style type="text/css">
#rp_plus_img{height:377px;}
#rp_plus_img li {height:60px;padding:5px;list-style:none;
background-color:#ffffff;
border:solid 1px #000000;}
#rp_plus_img a{color:#00000;}
#rp_plus_img .news-title{display:block;font-weight:bold ;margin-bottom:4px;font-size:11px;
text-align:justify;
-moz-border-radius: 5px;}
#rp_plus_img img{float:left;margin-right:14px;padding:4px;border:solid 1px #00000;width:55px;height:55px;}
</style>
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="https://sites.google.com/site/unwanted86/javascript/recentpost.js"></script>
<script type="text/javascript">
var speed = 1500;
var pause = 3500;
$(document).ready(function(){
rpnewsticker();
interval = setInterval(rpnewsticker, pause);
});
</script>
<ul id="rp_plus_img">
<script style="text/javascript">
var numposts = 5;
var numchars = 0;
</script>
<script src="/feeds/posts/default?orderby=published&alt=json-in-script&callback=rpthumbnt"></script>
</ul><small><a href="http://blogokulu.blogspot.com/2012/03/blogger-son-yazilar-eklentisi.html" target="_blank">++Sitene Ekle</a></small><!--http://www.blogokulu.blogspot.com/ -->
</head>
Videolu Anlatım:
PAYLAŞ

BLOG OKULU

Merhabalar, 2012 yılından beri editörlüğünü yaptığım blogokulu.org sitesinde blogger kullanıcıları için gerekli olan bir çok bilgiyi bulabilrsiniz.Blogger temaları,blogger eklentileri ve blogger dersleri ile blog yazarlarına elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Disqus Yorumları
    Facebook Yorumları

17 yorum:

  1. anlattığınız gibi yapıyorum fakat gadget ekleye tıkladıktan sonra Html/Javascript çıkmıyor.Temel nitelikli..vb. çıkıyor.Kendinizinkini ekleyin yazanbölümde de URL ile ekleyin yazıyor. Acemi olduğum için bulamadım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Tekrardan çok teşekkür ederim...Sitem çok güzel oldu...

    YanıtlaSil
  3. @d1b02804690b5e8eea14eb17fed87821
    Sizin için videolu anlatım hazırlayıp ekledim.

    YanıtlaSil
  4.  @lincoln Rica ederim,Blog Okulu olarak faydamız olduysa ne mutlu bize.Yazdığınız bu yorum bizler için çok önemli.Yaptığımız işin geri dönütü.Bizde sizlere teşekkür ederek,bizi izlemeye devam edin diyoruz....

    YanıtlaSil
  5. yalnız bu çok kasıyor siteyi yinede emeğinze sağlık ancak ekledikten sora sayfamdaki widgeülar çok geç acılıyor

    YanıtlaSil
  6. Siteyi kasmadığı söylenemez,sonuçta animasyonlu bir eklenti.Ama çokta abartılacak bir kasıntı değil.İnternet hızınızı test ettiniz mi?Etmediysenizburdan bir test etmenizi tavsiye edrim.

    YanıtlaSil
  7. Müjdat Sayar11 Mart 2012 06:07

    çok tşkküler

    YanıtlaSil
  8. ben bunu bloğuma bir türlü uygulayamadım

    YanıtlaSil
  9.  videolu anladıtımda adım adım anlattım, Takıldığın yer neresi?

    YanıtlaSil
  10. kodu blogger bloğuma ekledim ama bir türlü olmuyor ne yapacağımı dediğiniz gibi url yazan kısmına bloğumun adresini yazdım.

    YanıtlaSil
  11. bu animasyonlu yazı benim bloğumda bir türlü çaşılmıyor ne yapacağımı şaşırdım.yapıyorum yapıyorum olmuyor

    YanıtlaSil
  12. acil yardım

    YanıtlaSil
  13. yapman gereken işlem çok basit,kodu kopyala ve html/javascript gadgeti olarak bloguna ekleyip kaydetmek.Şimdi denedim kod çalışıyor,ayrıca videoda ekledim daha ne yapabilirim.blog adresini verirmisin bir bloguna göz atayım.belki şablonundan kaynaklanan bir problem olabilir.

    YanıtlaSil
  14. http://anketmaster2011.blogspot.com/ işte blog adresim

    YanıtlaSil
  15. yaptığım araştırma sonucunda eklentinin bazı bloglarda çalışmama sebebini buldum.Tarayıcı uyumsuzluğu,eklentiye ufak bir kod ekleyerek bu uymsuzluk giderilmiştir.Güle güle kullanın.:)

    YanıtlaSil
  16. cevap verirnisin?

    YanıtlaSil

Belirtmek istediğiniz farklı konular varsa Burdan Yazabilrisiniz...